Levertijd

De levertijd is afhankelijk van het product, het merk en de hoeveelheid. Gemiddeld is dit bij Horeca36.nl tussen de 2- 4 werkdagen, omdat wij geen onzinverhalen willen verkopen. Op de productpagina kun je de verwachte levertijd voor dat specifieke product vinden. De levertijd die hier staat aangegeven is gebaseerd op werkdagen. Leveringen naar België worden in de meeste gevallen binnen de aangegeven levertijd geleverd, maar kunnen soms ook een dag vertraging hebben.

 

Levertijd bij bestelling met bankoverschrijving

Heb je een bestelling geplaatst met bankoverschrijving als betaalmethode? Dit hebben we liever niet, maar als het echt niet anders kan dan is de levertijd 1 – 2 werkdagen nadat wij het bedrag hebben ontvangen. Omdat wij geen invloed hebben op verwerking door de bank en de bevestiging die door de klant wordt verzonden. Zodra je het bedrag hebt overgemaakt, kan het tot 2 werkdagen duren voordat wij het binnen hebben. Zodra de betaling bij ons binnen is, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.

 

Vertraagde levering

Als je de bestelling na 3 werkdagen nog niet hebt ontvangen, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch, via onze WhatsApp of door te mailen naar klantenservice@horeca36.nl. Houd je bestelnummer bij de hand of vermeld het in de mail of WhatsApp, zodat we je snel kunnen helpen

 

Geannuleerde bestelling

Het kan voorkomen dat wij een bestelling (gedeeltelijk) annuleren om een van de volgende redenen:

  • Het artikel is toch niet leverbaar
  • Bij een bestelling met bankoverschrijving hebben wij het bedrag 15 dagen na het plaatsen van de bestelling nog niet ontvangen.

Bij een (gedeeltelijk) geannuleerde bestelling komt de betalingsverplichting te vervallen voor dat deel dat is geannuleerd. Heb je al betaald? Dan wordt dit bedrag zo snel mogelijk teruggestort. Of we sturen het product – in overleg met jou – alsnog toe

 

Retourneren

 

Zakelijke klanten

Producten die mankementen vertonen, niet aan de eisen voldoen of niet naar wens zijn kunnen worden geretourneerd. Een retourzending dien je altijd eerst bij ons aan te melden. Stuur hiervoor een e-mail met de reden voor retournering naar klantenservice@horeca36.nl. Onze klantenservice neemt vervolgens zo snel mogelijk – meestal binnen 24 uur – contact met je op. Je dient met de retourzending altijd een kopie factuur mee te sturen.

Voorwaarden:

  • Bij zakelijke klanten wordt bij het retourneren van een product 30% van het aankoopbedrag in rekening gebracht. Uitgezonderd zijn maatwerk, outlet producten en producten die geen voorraadproduct zijn. In dat geval nemen we niets retour, omdat we dat niet kunnen verkopen of niet standaard in het assortiment hebben.
  • Het te retourneren product dient ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Het moet nog in de originele, onbeschadigde verpakking te zitten.
  • Voordat het product wordt geretourneerd moet het met voldoende beschermende materialen worden verpakt.
  • Een retourzending moet altijd van tevoren worden gemeld via klantenservice@horeca36.nl.
  • De kosten voor de retourzending komen voor rekening van de klant.
  • Indien niet aan de bovengenoemde voorwaarden wordt voldaan, hebben wij het recht om het retour nemen van de producten te weigeren.

 

 

Particuliere klanten

Producten die mankementen vertonen, niet aan de eisen voldoen of niet naar wens zijn kunnen worden geretourneerd. Een retourzending dien je altijd eerst bij ons aan te melden. Stuur hiervoor een e-mail met de reden voor retournering naar klantenservice@horeca36.nl. Onze klantenservice neemt vervolgens zo snel mogelijk – meestal binnen 24 uur – contact met je op. Je dient met de retourzending altijd een kopie factuur mee te sturen.

 

Voorwaarden:

  • De bedenktijd is uiterlijk 14 dagen.
  • Het te retourneren product dient ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Het moet nog in de originele, onbeschadigde verpakking te zitten.
  • Voordat het product wordt geretourneerd moet het met voldoende beschermende materialen worden verpakt.
  • Een retourzending moet altijd van tevoren worden gemeld via klantenservice@horeca36.nl.
  • De kosten voor de retourzending komen voor rekening van de klant.
  • Indien niet aan de bovengenoemde voorwaarden wordt voldaan, hebben wij het recht om het retour nemen van de producten te weigeren.